zaterdag 8 mei 2010

Weer op zakenreis & Film !!!

In het vorige verslagje zei ik nog dat het reizen wel over zou zijn, wordt ik gisteren door mijn stagebegeleidster Joyce gebeld of het mogelijk is dat ik maandag mee op zakenreis ga naar Hainan Province naar de stad Haikou. Haha natuurlijk 'is dat mogelijk' grapjassen. Ik ga met de baas, de marketing manager van ons bedrijf en nog een professor 'who's English is good'. Vlucht HU7120 Shanghai Pudong International Airport (11:55) - Haikou (14:30) staat alweer gereed voor mij. Het zou voor 3 dagen zijn maar kon ook tot vrijdag duren. Dat ligt aan de klant.

Verder nog een belangrijke mededeling:
Ik heb een film gemaakt over de 2 weken dat Lotte hier was.

Je kunt hem hieronder bekijken. Heb geduld, er komen hele mooie stukken in voor! Veel kijkplezier! Druk op de play knop en de film wordt afgespeeld. (Als het niet werkt wordt het tijd voor een nieuwe pc / update van de software). Volledig scherm krijg je door dubbelklik op het schermpje. Groetjes!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi sven
    Ik heb de film samen met lotte gekeken, Schitterend gedaan!! Ik wens je nog heel veel plezier daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh sorry, anoniem is in dit geval Gitte

    BeantwoordenVerwijderen